ملایی: امیدوارم سال های آینده مردم ایران و دنیا بیشتر از موفقیت های ورزش زنان و مدال آوری های آن ها بشنوند

به گزارش آموزشگاه ما، ملی پوش قایقرانی کشورمان گفت: باشد که در سال های آینده مردم ایران و دنیا بیشتر از موفقیت های ورزش زنان و مدال آوری های آن ها بشنوند و ورزش بانوان به جایگاه واقعی خود برسد.

ملایی: امیدوارم سال های آینده مردم ایران و دنیا بیشتر از موفقیت های ورزش زنان و مدال آوری های آن ها بشنوند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، نازنین ملایی نماینده ورزشکاران اعزامی به بازی های آسیایی هانگژو در مراسم تجلیل از مدال آوران و قهرمانان در حضور رئیس جمهور و سرپرست وزارت ورزش و جوانان صحبت کرد.

متن سخنرانی به توضیح زیر است: خوشحالم که این فرصت در اختیار من نهاده شد تا به نمایندگی از دختران و زنان ورزشکار بی واسطه با شما صحبت کنم . از شما و همه مسئولانی که به میان مردم می روند، حرف مردم را بی واسطه می شنوند و برایشان خواست و نظر مردم مهم است تشکر می کنم.

جناب آقای رئیس جمهور

سال گذشته سال ورزش زنان ایران زمین بود. سال تاریخ آفرینی ها، رکورد شکنی ها، مدال آوری ها و اولین ها. سال دشت کردن مدال ها، بردن مقام ها و ایستادن بر سکو های افتخار در رشته جمعی و انفرادی.

این جا فرصت شمردن این افتخارات نیست اما تعداد و کیفیت این افتخار آفرینی ها به گونه ای بود که برای اولین بار در تاریخ ورزش کشور، آیین تجلیل ویژه ای برای بانوان برگزار گردید و حضرتعالی نیز شخصا در آن مراسم حضور یافتید که جای تشکر و قدردانی دارد.

با همه این افتخار آفرینی ها ورزش بانوان هنوز در شروع راه خود است و افق های بلند و بزرگی را در سر دارد. دور نیست روزی که زنان ورزشکار ایران زمین سهمی قابل ستایش از مدال های المپیک داشته باشند و این مهم را با مدال آوری در بازی های آسیایی شروع نموده و به خواست خدا در همین بازی های پیش رو نیز ادامه خواهند داد.

این مهم اما جز با ادامه داشتن حمایت ها و برطرف و جبران کمبودها و کاستی های ورزش زنان ممکن نیست. این که از حیث اندازه جوایز مدال ها و برخورداری از سایر امتیازها تفاوتی میان زنان و مردان نیست، این که همیشه در بالاترین سطح به ورزش بانوان و ورزشکاران زن توجه می گردد قابل تقدیر است اما همچنان هم از جهت اندازه توسعه لیگ ها و باشگاه های حرفه ای، هم زیر ساخت ها و فضاهای ورزشی، حمایت از تیم های ملی بانوان و اردوهای تدارکاتی و آماده سازی، وسایل و تجهیزات تمرینی و مسابقه ای ورزش بانوان نیازمند سرمایه گذاری و توجه بیشتر است.

برخی از زنان ورزشکار همه این راه سخت ورزش قهرمانی را در کنار وظایف مادری و همسری خود طی می نمایند و همین مساله نیازمند نگاه حمایتی خاص تر هستند.

باشد که در سال های آینده مردم ایران و دنیا بیشتر از موفقیت های ورزش زنان و مدال آوری های آنها بشنوند و ورزش بانوان به جایگاه واقعی خود برسد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 شهریور 1402 بروزرسانی: 20 شهریور 1402 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 1128

به "ملایی: امیدوارم سال های آینده مردم ایران و دنیا بیشتر از موفقیت های ورزش زنان و مدال آوری های آن ها بشنوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملایی: امیدوارم سال های آینده مردم ایران و دنیا بیشتر از موفقیت های ورزش زنان و مدال آوری های آن ها بشنوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید