واکنش علیرضا معزی به هک های پی درپی: وقتی بخش دولتی از مردم عذرخواهی نمی کند، چه توقعی باید از بخش خصوصی داشت؟

به گزارش آموزشگاه ما، علیرضا معزی، در انتقاد به هک های پی درپی و لو رفتن اطلاعات کاربران در توییتی نوشت: نهادهای حاکمیتی و دولتی بیش از هر سازمان و تشکیلات غیردولتی متعهد به حفظ داده های شهروندان هستند؛ وقتی پس از هک پی درپی سازمان های دولتی، یک کدام از آن ها بابت قصور در امانت داری، از ملت عذرخواهی نکرده اند، چگونه باید از بخش خصوصی توقع عذرخواهی داشت؟ الناس علی دین ملوکهم.

واکنش علیرضا معزی به هک های پی درپی: وقتی بخش دولتی از مردم عذرخواهی نمی کند، چه توقعی باید از بخش خصوصی داشت؟

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، علیرضا معزی، در انتقاد به هک های پی درپی و لو رفتن اطلاعات کاربران در توییتی نوشت: نهادهای حاکمیتی و دولتی بیش از هر سازمان و تشکیلات غیردولتی متعهد به حفظ داده های شهروندان هستند؛ وقتی پس از هک پی درپی سازمان های دولتی، یک کدام از آن ها بابت قصور در امانت داری، از ملت عذرخواهی نکرده اند، چگونه باید از بخش خصوصی توقع عذرخواهی داشت؟ الناس علی دین ملوکهم.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 11 دی 1402 بروزرسانی: 11 دی 1402 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 1142

به "واکنش علیرضا معزی به هک های پی درپی: وقتی بخش دولتی از مردم عذرخواهی نمی کند، چه توقعی باید از بخش خصوصی داشت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش علیرضا معزی به هک های پی درپی: وقتی بخش دولتی از مردم عذرخواهی نمی کند، چه توقعی باید از بخش خصوصی داشت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید