این ساعت مچی بی نظیر عفونت را در بدن بو می کشد!

به گزارش آموزشگاه ما، ایسنا نوشت: وزارت دفاع ایالات متحده یک پوشیدنی اختراع نموده است که به سرعت عفونت ها را شناسایی می نماید و این دستگاه به زودی به وسیله 360 گروهبان استفاده می گردد.

این ساعت مچی بی نظیر عفونت را در بدن بو می کشد!

وزارت دفاع ایالات متحده(DOD) در طول همه گیری جهانی کووید-19 یک ابزار پوشیدنی اختراع نموده که در شناسایی عفونت ها بسیار ماهر است. این خبری است که این وزارتخانه به تازگی منتشر نموده است.

اکنون این وزارتخانه آماده است تا گام های بعدی را در آنچه که پروژه ارزیابی سریع مواجهه با تهدید نامیده می گردد، بردارد.

وزارت دفاع آمریکا سرمایه گذاری زیادی برای حفظ آمادگی نیروهای خود برای انجام ماموریت های ضروری انجام می دهد. با این حال، خطر ابتلا به بیماری های عفونی مانند کووید-19 همیشه یک متغیر غیرقابل پیش بینی بوده است.

جف اشنایدر مدیر برنامه توسعه RATE می گوید: اکنون وزارت دفاع آمریکا با این سیستم هوشمند عفونت یاب موسوم به RATE می تواند از پوشیدنی های تجاری برای نظارت غیرتهاجمی بر سلامت یک عضو استفاده کند و هشدارهای اولیه را در خصوص عفونت احتمالی قبل از توسعه آن ارائه دهد.

این سیستم نو از یک الگوریتم هوش مصنوعی استفاده می نماید که با استفاده از داده های بیمارستانی از موارد کووید-19 آموزش داده شده است و از داده های بیومتریک حاصل از پوشیدنی های درجه یک تجاری استفاده می نماید.

الگوریتم RATE تشخیص زودهنگام بیماری های عفونی را تا 48 ساعت قبل از ظهور علائم ممکن می نماید و به طور کلی می تواند عفونت را تا شش روز زودتر پیش بینی کند.

اکنون وزارت دفاع آمریکا بودجه ای برای اضافه کردن 4500 کاربر دیگر از فناوری پوشیدنی در بخش های مختلف دریافت نموده است. گروهی که این فناوری نو را دریافت می نمایند، 360 گروهبان اول در بخش رزم هوایی خواهند بود.

مایکل وِرنال سرگرد نیروی هوایی و مدیر بخش مدیریت استعدادها و ارزیابی ها می گوید: گروهبانان اول به عنوان ستون همه سازمان ها در نیروی هوایی ایالات متحده عمل می نمایند و این فناوری می تواند زندگی آنها و افرادی که به آنها خدمت می نمایند را بهبود بخشد.

کریستوفر گریدل، فرماندهی جنگ هوایی می گوید: فناوری خاتمه محصولی را فراوری نموده که سلامت و تندرستی کلی را برای جامعه گروهبانان که سلامتی نیروهای خود را بر سلامتی خود اولویت می دهند، افزایش می دهد.

وزارت دفاع آمریکا با شرکت فناوری فیلیپس برای توسعه این الگوریتم همکاری نموده و این شرکت خصوصی اکنون در پی تسریع تجاری سازی و فراوری انبوه این پوشیدنی نو است.

ناوین ناتووال رئیس راه چاره های فناوری یکپارچه شرکت فیلیپس در بیانیه ای گفت: از آنجایی که الگوریتم ما فارغ از دستگاه است، می توانیم از داده های نشانگر زیستی از هر دستگاه تجاری دلخواه استفاده کنیم. سپس آن نشانگرها را بر روی مجموعه داده های بالینی خود در فضای ابری اجرا می کنیم تا امتیاز سلامتی RATE ایجاد کنیم. این امتیاز ثابت نموده است که ما می توانیم آن را به وسیله یک مدل به هر کسی که می خواهد این قابلیت را به دستگاه خود یا به عنوان یک سرویس مستقل اضافه کند، ارائه دهیم.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 12 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1402 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 1077

به "این ساعت مچی بی نظیر عفونت را در بدن بو می کشد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این ساعت مچی بی نظیر عفونت را در بدن بو می کشد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید